Hey! Login of meld je aan

Startsein voor de bouw van MONCHY

26 juni 2026, leesduur: 1 minuut

Goed nieuws! Alle benodigde goedkeuringen voor het project binnen zijn. Daarmee is het officiële startsein gegeven voor de bouw van MONCHY. Een belangrijke mijlpaal voor het project én voor iedereen die uitkijkt naar wonen op deze bijzondere plek.

Achter de schermen wordt al geruime tijd hard gewerkt aan de voorbereidingen. Medio oktober start de aannemer Vink+Veenman met de sloop- en bouwwerkzaamheden.

Ook op het gebied van duurzaamheid worden stappen gezet. Deze zomer wordt het gebouw aangesloten op het warmtenet en neemt MONCHY afscheid van aardgas. Op naar duurzame energievoorziening.

Ben je benieuwd naar MONCHY en de beschikbare woningen? Neem dan contact op met Frisia Makelaars 070-3420101 voor meer informatie.